REJESTRACJA I LOGOWANIE

1. Czy aby dokonać zakupów muszę się zarejestrować?
Rejestracja nie jest wymagana, aby przeglądać produkty. W momencie zatwierdzenia zamówienia poprosimy o podanie danych wymaganych do jego realizacji. Należy jednak pamiętać, iż każdy zarejestrowany klient otrzymuje dodatkowe możliwości. Dokonując zakupów w naszym sklepie kolejny raz, wystarczy, zalogować się na konto, utworzone wcześniej, bez konieczności uzupełniania danych do wysyłki. Każdy zarejestrowany klient, ma możliwość otrzymania kuponów zniżkowych, oraz gratisowych produktów.
2. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Rejestracja wymagana jest dopiero w momencie zatwierdzania zamówienia. Po umieszczeniu wszystkich produktów w koszyku, przejdź do zamówienia, tam znajduje się formularz rejestracyjny. Podanie danych osobowych wymagane jest, do sprawnego dostarczenia zamówienia.
3. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby dokonywać zakupów?
Posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne, aby robić zakupy. Jednak rejestrując się jeden raz zyskujesz możliwość sprawdzania historii zmówień, otrzymywania ewentualnych zniżek i kuponów promocyjnych, a także przy kolejnym zamówieniu wystarczy wpisać adres e-mail i hasło, żeby je zrealizować.
4. Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
W przypadku problemów z logowanie, polecamy ponownie wpisać poprawny login (nazwa użytkownika lub e-mail) oraz hasło do konta. Jeśli kolejna próba logowanie okaże się nieskuteczna, należy skorzystać z odnośnika „Nie pamiętasz hasła”?, podać swój adres e-mali użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z obsługą klienta – sklep@saphir.com.pl.
5. Co mam zrobić gdy nie pamiętam hasła?
W przypadku, gdy nie pamiętamy hasła, wystarczy skorzystać z odnośnika „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.

ZAMÓWIENIA

6. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się na górze strony, wpisując nazwę szukanego produktu. Pomocne może okazać się także menu kategorii produktów, znajdujące się po lewej stornie, lub wyszukiwanie względem marki produktu.
7. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Po złożeniu zamówienia, jest ono niezwłocznie przekazywane do realizacji. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia z poziomu panelu klienta w sklepie vica.pl. O rezygnacji z zamówienia należy poinformować obsługę klienta drogą mailową – sklep@institutoespanol.com.pl. Zamówienie zostanie anulowane, a pieniądze wrócą na Twoje konto.
8. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia, to maksymalnie 2 dni robocze. Wyjątkiem są sytuacje, gdy powstaną problemy z automatycznym przekazaniem środków pieniężnych na konto sklepu. W takiej sytuacji, realizacja zamówienia rozpocznie się w momencie zaksięgowania środków na koncie sklepu.
9. Czy mogę wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu?
Panel klienta nie umożliwia wprowadzania zmian w już złożonym zamówieniu. W każdym przypadku należy skontaktować się z obsługą klienta – sklep@saphir.com.pl. Do momentu złożenia zamówienia istnieje możliwość dowolnej edycji danych.
10. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w panelu klienta, ponadto system automatycznie generuje wiadomości e-mail informujące o aktualnym statusie zamówienia: zamówienie przyjęte, w trakcie realizacji, ukończone. Ponadto po nadaniu przesyłki do kuriera, klient dostaje informacje o miejscu jej położenia.

WYSYŁKA I DOSTAWA

11. Czy mogę odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w jednym ze sklepów stacjonarnych?
Niestety na tej moment, nie ma możliwości osobistego odbioru towaru w naszych sklepach.
12. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako preznet?
Oczywiście, jednak sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Jeżeli płatność została dokonana on-line, to w notatce do zamówienia wystarczy umieścić informację, że przesyłka ma być prezentem. W tej sytuacji do przesyłki nie zostanie dołączony paragon, a sama przesyłka może zostać wysłana pod dowolny adres.
13. Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy uzależnione są od wybranego sposobu płatności oraz rodzaju dostawy.
14. Czy mogę zamówić towar z wysyłką zagranicę?
Niestety na tą chwilę realizujemy jedynie zamówienia na terenie Polski

PŁATNOŚĆI

15. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Płatności dokonywane są poprzez bramkę płatniczą Przelewy24, która umożliwia automatycznie przekazanie środków pieniężnych. W przypadku jakichkolwiek problemów, należy skontaktować się z działem obsługi klienta – sklep@saphir.com.pl.
16. Jakie są formy płatności za zamówiony towar?
Wyróżniamy dwie możliwości. Płatność przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem oraz płatność online z wykorzystaniem bramki płatniczej e-przelewem lub kartą
17. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line ale nie dokonałem/am wpłaty?
W przypadku nie dokonania wpłaty, nasz personel kontaktuje się z klientem i wyjaśnia zaistniałą sytuację. Jeżeli zamówienie zostało złożone poprawnie i klient jest zdecydowany na zakup, to otrzymuje przypomnienie umożliwiające przejście do panelu płatności on-line.
18. Czy wraz z przesyłką otrzymam paragon?
Do każdego zamówienia wydawany jest paragon lub faktura (według życzenia). Paragon umieszczany jest w opakowaniu wraz z produktem.
19. Czt otrzymam fakturę VAT?
Istnieje możliwość przesłania wraz z przesyłką faktury VAT. Wystarczy w notatce do zamówienia wpisać chęć otrzymania faktury, wraz z potrzebnymi danymi.
20. Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było nikogo w domu?
W takim przypadku kurier poprosi o przyjęcie przesyłki sąsiada, jednak wymagana jest do tego zgoda klienta (telefoniczna). Jeżeli nie będzie to możliwe, Kurier pozostawi awizo i zabierze przesyłkę do najbliższego punktu ParcelShop. Stamtąd można ją odebrać w terminie 9 dni roboczych, po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Jeżeli w pobliżu nie znajduje się żaden punkt ParcelShop, przesyłka zostanie zabrana do najbliższej fili GLS. W tej sytuacji za pośrednictwem panelu klienta GLS należy wybrać opcję ponownego dostarczenia przesyłki zgodnie z preferencjami.

ZWROTY

21. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep.
22. W jaki sposób są zwracane pieniądze?
Jeżeli płatność przeprowadzona była on-line, pieniądze zwracane są na konto z, którego była przeprowadzona. W przypadku płatności przy odbiorze, pieniądze zwracane są na konto podane w procedurze dokonywania zwrotu.
23. W jakim terminie mogę zwrócić zamówiony towar?
Zakupiony produkt można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni, od daty otrzymania produktu

POZOSTAŁE

24. W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu internetowego?
Możesz skontaktować się z nami za pomocą wiadomości e-mail sklep@saphir.com.pl lub telefonicznie.
25. Czy muszę wyrazić zgodę na przesyłanie mojego adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie spółce Ceneo?
Nie. Jednak każdy klient jest dla nas najważniejszy, a każdą wystawioną opinię dogłębnie analizujemy, dlatego zachęcamy do przekazania informacji o zakupie, poprzez zaznaczenie tej opcji w formularzu zamówienia. Po realizacji zamówienia portal Ceneo.pl kontaktuje się z klientami naszego sklepu i prosi o wystawienie opinie odnośnie dokonanego zamówienia.

saphir.com.pl używa plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia podczas robienia zakupów. Korzystając z naszych usług, akceptujesz używanie takich plików. Dowiedz się więcej o plikach cookie oraz o tym, jak można je wyłączyć.